دست نوشته های یک آدم خل و چل

دلم دیوانه شد٬ ای عاقلان آرید زنجیری که نبود چاره ی دیوانه جز زنجیر٬ تدبیری

دست نوشته های یک آدم خل و چل

دلم دیوانه شد٬ ای عاقلان آرید زنجیری که نبود چاره ی دیوانه جز زنجیر٬ تدبیری

مناجات نامه

   سپاس وستایش دانشگاه آزاد راکه ترکش موجب بی مدرکی است و به کلاس اندرش مزید بی پولی هر ترمی که آغاز می شود موجب پرداخت زر است و چون به پایان می رسد سب ضرر پس در هر سال دوترم موجود و بر هر ترمی شهریه ای واجب

                    از جیب و جان که بر آید         کز عهده ی خرجش به در آید

                                               *******            

ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند

                                                    تا تو مدرک به کف آری و به کارش نبری

همه مانند تو سرگشته و بیکار و غمین

                                                   طی شود عمر به بی حاصلی و در به دری

نظرات 4 + ارسال نظر
کامران چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ق.ظ http://delbarebahar.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
قشنگ بود
بهت تبریک می گم
بهم سر بزن وا با انتقادات راهنماییمون کن
فعلاْ بای
منتظرتم

یاسمن دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://lyrics4u.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری
امیدوارم موفق باشی

شاهرخ ولیدی پاک یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.shahrokhvp.blogfa.com

سلام دوست من............
ممنون که سر زدی..
وب لاگت عالیه........مثل همیشه
من بروزم و منتظر

رسول پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.rasoul515.blogfa.com

سلام دوست من ....
اولا که شرمنده که شما رو هوادار دوآتیشه خطاب کردم .
دوما : فکر می کنی ما این مطالب رو از مجلات زرد یا به قول خودت شبکه ام تی وی در میاریم بعدش من فقط دوست دارم که از متال بنویسم (کسی مشکلی داره!!خیر سرمون تو یه کشور آزادیم!)در ضمن کدوم علم موسیقی گفته که نیک کیو بهتر از نیرواناست؟ اصلا کدوم علم اینها رو با هم مقایسه کرده؟
سوما رادیو هد هم برای خودش محترم هست.تازه از نظر ام تی وی هم نیروانا غول راک نیست .اگه بخوای به حرفهای ام تی وی گوش کنی ((یو تو )) غول راک هست چون((ثروت بیشتری داره.)) ...در ضمن اگه یادت باشه گفته بودم که متال هم زیر مجموعه راک هست.نتظور من از اینکه متال وراک رو جدا کنی از نظر مقایبسه کردن بود . چون اگه اون طوری بود خیلی از گروه های متال بالاتر از رادیو همد قرار می گیرند.
تازه توی مطلب آیدا خانم متال مزخرف رو متالیکا معرفی کرده بود.(لگه باورت نمی شه برو دوباره ببین ) واگر هم اطلاعاتت کافی باشه می دونی که خیلی از گروه های نوین متال (مانند سیستم و لینکین بارک) از متالیکا الگو گرفتند ژون اون بزرگ سبک ترش متال بود.
راستی سعی کن آیدی ات رو بدی تا مستقیم چت کنیم.
من با یکی دیگه از رفقام یه وبلاگ زدیم با نام ((متالیکا)) که برروی بلاگفا طراحی شده دوست داشتی بیا ببین .من تو اون وبلاگ با نام لارس مطلب مینویسم . مه چیز دیگه :گور بابا ام تی وی (دست از سر کچل این بند خدا که الکی وارد بحث ما شده بردار.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد