دست نوشته های یک آدم خل و چل

دلم دیوانه شد٬ ای عاقلان آرید زنجیری که نبود چاره ی دیوانه جز زنجیر٬ تدبیری

دست نوشته های یک آدم خل و چل

دلم دیوانه شد٬ ای عاقلان آرید زنجیری که نبود چاره ی دیوانه جز زنجیر٬ تدبیری

درد

من اگردیوانه ام
 با زندگی بیگانه ام
 مستم اگر یا گیج و سرگردان و مدهوشم
 اگر بی صاحب و بی چیز و ناراحت
خراب اندر خراب و خانه بر دوشم
 اگر فریاد منطق هیچ تأثیری ندارد
 در دل تاریک و گنگ و لال و صاحب مرده ی گوشم
 به مرگ مادرم : مردم
 شما ای مردم عادی
 که من احساس انسانی خودرا
 بر سرشک ساده ی رنج فلاکت بارتان
 بی شبهه مدیونم
 میان موج وحشتناکی از بیداد این دنیا
 در اعماق دل آغشته با خونم
هزاران درد دارم
 درد دارم...
نظرات 1 + ارسال نظر
خاطره جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.dokhtare-4fasl.blogsky.com

salam arman khan


ba poste ghablit bishtar hal kardam kheeeeeeeeyli bahale


manam khoshal misham nazareto rajebe weblogam bedoonam

bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد